برگزاری نشست غیررسمی بعضی اعضای اوپک پلاس

به گزارش وبلاگ ملیسا، در نشستی به صورت تله کنفرانسی، بعضی وزیران نفت و انرژی اوپک و غیراوپک بر شروع کاهش 19میلیون بشکه ای عرضه جهانی نفت از 10 روز آینده تأکید کردند.

برگزاری نشست غیررسمی بعضی اعضای اوپک پلاس

به گزارش گروه مالی وبلاگ ملیسا، بعضی اعضای اوپک پلاس، که امضاکننده توافق همکاری کاهش عرضه جهانی نفت هستند، برای چاره اندیشی درباره شرایط بازار نفت یک نشست غیررسمی به وسیله ویدیوکنفرانس برگزار کردند.

وزیران نفت و انرژی حاضر در نشست غیررسمی کشورهای عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) حاضر در توافقنامه همکاری از ابتکار محمد عرقاب، وزیر انرژی و معادن الجزایر و رئیس دوره ای اوپک برای برگزاری این نشست غیررسمی برای آنالیز اوضاع بازار نفت استقبال کردند.

اعضای حاضر در این نشست غیررسمی همچنین تصمیم تولیدکنندگان عضو و غیرعضو اوپک در دهمین نشست فوق العاده وزارتی اوپک پلاس به وسیله وبینار را در تاریخ 12 آوریل (24 فروردین ) برای کاهش عرضه نفت در سه مرحله که از یکم ماه مه (12اردیبهشت ) اجرایی می گردد، بااهمیت برشمردند.

طبق گزارش وزارت نفت از این نشست، وزیران نفت و انرژی کشورهای حاضر در این نشست غیررسمی بر تعهد خود به اجرای توافق کاهش عرضه اوپک پلاس تأکید کردند، اعضا همچنین از رئیس دوره ای اوپک خواهان تداوم برگزاری منظم چنین نشست هایی برای مشورت درباره شرایط بازار نفت شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری نشست غیررسمی بعضی اعضای اوپک پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست غیررسمی بعضی اعضای اوپک پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید