بودجه سال 99 پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تغییر نکرده است

به گزارش وبلاگ ملیسا، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه بودجه 98 هنوز کامل محقق نشده است، گفت: بودجه 99 پارک با سال گذشته تفاوتی نداشت.

بودجه سال 99 پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تغییر نکرده است

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش گروه فناوری وبلاگ ملیسا، عباس زارعی هنزکی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در جمع وبلاگ ملیسا، با بیان اینکه بودجه 98هنوز کامل محقق نشده گفت: بودجه سال 99 پارک با سال گذشته تفاوتی نداشت و کشور در یک شرایطی است که در فضای مقاومتی به سر می بریم.

وی با بیان اینکه بودجه امسال پارک علم و فناوری با سال آینده یکی است، اضافه کرد: با توجه به شرایطی که کشور دارد ما راضی هستیم. یک مدیر و رئیس به دلیل برنامه هایی که دارد همواره از بودجه راضی نیست، اما با توجه به شرایطی که در کشور است ما راضی هستیم.

زارعی با اشاره به بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ادامه داد: بودجه سال گذشته این پارک برابر با سیزده و نیم میلیارد تومان بوده که در لایحه پیشنهادی این میزان نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است؛ البته که تا کنون نزدیک به چهل درصد این بودجه محقق شده است و امیدوار هستیم که تا پایان سال این میزان به صورت کامل محقق شود، زیرا بسیاری از برنامه ها نیاز به بودجه دارد.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان رییس پارک از بودجه رضایت ندارم، چون بسیاری از برنامه ها نیاز به بودجه دارد. آزمایشگاه ها و زیرساخت ها نیاز به بودجه دارد، ولی امیدوارم که وضع دولت بهتر بشود و تغییر بودجه در سال های آینده داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که حداقل هشتاد درصد بودجه تا پایان سال محقق شود.

زارعی اضافه کرد: البته که این موضوع نشان می دهد که ما برای توسعه نیاز به بخش خصوصی داریم.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: برنامه ما این است که دانشگاه تهران مانند سایر دانشگاه های بزرگ از دستاورد های خودشان منتفع شوند و این آرزوی ماست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بودجه سال 99 پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تغییر نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه سال 99 پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تغییر نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید