حلقه حسرت برانگیز میلیاردی سام اصغری برای عروس سرشناس

به گزارش وبلاگ ملیسا، خبرنگاران: بریتنی اسپیرز روز یکشنبه نامزدی خود با سام اصغری را با نشان دادن حلقه نامزدی اش اعلام نمود.

حلقه حسرت برانگیز میلیاردی سام اصغری برای عروس سرشناس

سام اصغری بازیگر، مدل ایرانی در آمریکا است. سام اصغری علاوه بر بازیگری مربی بدن سازی است. سام اصغری با بریتنی اسپیرز، خواننده سرشناس ازدواج کرد. سام اصغری و بریتنی اسپیرز پس از 5 سال رابطه با همدیگر نامزد کردند. سام اصغری حلقه ای 70 هزار دلاری برای ازدواجش خرید.

به گزارش وبلاگ ملیسا، این خبر چند روز پس از آن مطرح می گردد که پدر بریتنی اسپیرز در دادگاهی در لس آنجلس برای انتها دادن به قیمومیت اقتصادی 13ساله خود بر زندگی و پول این خواننده اقدام کرد.

حلقه نامزدی 70 هزار دلاری

بریتنی اسپیرز 39ساله در اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی نوشت: نمی توانم… باور کنم. او در این ویدئو حلقه نامزدی خود را نشان می دهد و در پاسخ به سوال سام اصغری که از او می پرسد انگشتر را دوست دارد؟ می گوید: بله.

اصغری هم در صفحه اینستاگرام خود عکسی از بریتنی اسپیرز منتشر نموده که در آن حلقه نامزدی 70 هزار دلاریش را نشان می دهد.

شرکت فوراور دیاموندز نیویورک در بیانیه ای گفت که این حلقه یک انگشتر الماس چهار عیار است که داخل نگین آن کلمه شیر زن (ماده شیر-lioness) حکاکی شده است، نامی است که سام اصغری این خواننده را با آن صدا می نماید.

چگونگی آشنایی سام اصغری و نامزدش

این زوج در سال 2016 در ضبط موزیک ویدئوی مهمانی دخترانه همدیگر را دیدار کردند. سام اصغری 27ساله مربی پرورش اندام و بازیگر است. وی ایرانی تبار است.

براندون کوهن، مدیر برنامه های اصغری گفت که سام در خانه اسپیرز در کالیفرنیای جنوبی از او خواستگاری نموده است.

بریتنی اسپیرز ماه ژوئن به قاضی در اعتراض به ادامه قیمومیت اقتصادی پدرش گفته بود که می خواهد با سام اصغری ازدواج کند و از او بچه دار گردد.

اسپیرز پیش از این با کوین فدرلین ازدواج نموده بود و از او دو پسر 14 و 15ساله دارد. آن ها در سال 2007 از یکدیگر طلاق گرفتند. او پیش از آن هم در سال 2004 با جیسون الکساندر، دوست دوران کودکی خود ازدواج نموده بود که تنها 55 ساعت دوام آورد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا

به "حلقه حسرت برانگیز میلیاردی سام اصغری برای عروس سرشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه حسرت برانگیز میلیاردی سام اصغری برای عروس سرشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید