خدمت ویژه پورشه برای مشتری

به گزارش وبلاگ ملیسا، کمپانی پورشه از حدود 70 سال قبل تصمیم گرفت، یک بخش ویژه سفارشی راه اندازی کند. دقیقاً از زمانی که یک مشتری خاص به آنها سفارش مدل 356 را با پوشش خز داد. البته این بخش سفارشی خاص در سال 1978 به شکل رسمی و با دایره وسیعی از امکانات کارش را توسعه داد و به بخش ویژه ای در خود کارخانه تبدیل شد که با عنوان اکس کلوسیو در کمپانی شناخته شده است.

خدمت ویژه پورشه برای مشتری

این بخش مدام در حال توسعه بوده و اکنون هم امکان سفارش هر مدلی (به جز کاین) را در یک رنگ کاملاً منحصر به فرد برای مشتری فراهم نموده است. فرایند کار هم جالب است، متقاضی می تواند نمونه ای از رنگ مدنظر خود را به نمایندگی محلی بفرستد و سپس پورشه مطالعه و امکان سنجی برای ساخت این رنگ را انجام می دهد که حدبیشتر تا 11 ماه امکان ساخت و تحویل خودرو با این رنگ را افزایش می دهد.

اگر پورشه نتواند رنگ مورد تقاضای مشتری را عیناً درست کند، هزینه ای بابت این مدت تحقیق نخواهد گرفت، اما اگر طیف رنگ مشتری تأیید شد، برای بیشتر مدل ها 22860 دلار (تقریباً 17135 پوند) به صورت حساب اضافه می گردد و برای مدل های 718 GTS و بعلاوه 911 توربو و GT این رقم تا 25660 دلار (19230 پوند) بیشتر خواهد شد. به طبع این ارقام ازنظر افراد عادی خیلی زیاد به نظر می آیند، اما برای یک پورشه با رنگ کاملاً اختصاصی و بی نظیر عدد زیادی نیست. پورشه اکنون هم 160 رنگ اختصاصی برای پیشنهاد به مشتریان دارد.

آگهی های خرید و فروش پورشه

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ ملیسا بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "خدمت ویژه پورشه برای مشتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت ویژه پورشه برای مشتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید