دی بوئر: برای کسب پیروزی مقابل بوسنی آماده بودیم، کارمان را فوق العاده انجام دادیم

به گزارش وبلاگ ملیسا، سرمربی تیم ملی فوتبال هلند پس از کسب اولین پیروزی اش به عنوان سرمربی هلند از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

دی بوئر: برای کسب پیروزی مقابل بوسنی آماده بودیم، کارمان را فوق العاده انجام دادیم

به گزارش وبلاگ ملیسا، فرانک دی بوئر که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در بازی پنجم خود از مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا با نتیجه 3 بر یک بوسنی وهرزگوین را از پیش رو برداشت و خودش نیز اولین برد را به عنوان سرمربی هلند تجربه کرد، پس از این بازی گفت: به عنوان مربی البته که شما همواره به دنبال کسب اولین پیروزی تان هستید.

وی اضافه کرد: این بازی دو نکته جالب داشت، اول اینکه ما در کورس صعود به دور بعد لیگ ملت ها باقی ماندیم و دوم اینکه در سید یک قرعه کشی بازی های انتخابی جام دنیای 2022 خواهیم بود که این زیباست. در سید دوم هم تیم های خوبی هستند، اما ما با قرار دریافت در سید یک، از تقابل با تیم های خیلی قدرتمند پیشگیری کردیم.

سرمربی تیم ملی هلند توضیح داد: اعضای کادرفنی بر این باور بودیم که باید در این بازی در 20-25 دقیقه اول کاملاً هجومی باشیم و تفاوت را رقت بزنیم و انجام این کار تنها می توانست با ارائه یک بازی سریع عملی گردد. در کل ما کارمان را فوق العاده انجام دادیم. ما برای کسب پیروزی آماده بودیم.

کومان در انتها اعلام کرد: ما نیمه اول را خیلی خوب آغاز کردیم، اما در مقطع انتهای این نیمه کمی بی نظم ظاهر شدیم. شاید می خواستیم بیشتر حمله کنیم که این فضای بیشتری را در اختیار بازیکنان بوسنی قرار داد. نیمه دوم هم دوباره کمی بی نظم تر بودیم.

هلند در بازی انتهای خود در گروه A1 لیگ ملت های اروپا، چهارشنبه شب باید در خانه لهستان به میدان برود و برای صعود به دور بعد به پیروزی در این ملاقات و البته شکست ایتالیا مقابل بوسنی در بازی همزمان احتیاج دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ ملیسا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دی بوئر: برای کسب پیروزی مقابل بوسنی آماده بودیم، کارمان را فوق العاده انجام دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی بوئر: برای کسب پیروزی مقابل بوسنی آماده بودیم، کارمان را فوق العاده انجام دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید