فوتسالیست های نوجوان یزدی در راه رقابت های لیگ یک کشور

به گزارش وبلاگ ملیسا، خبرنگاران/یزد تیم فوتسال نوجوانان اسپاد یزد به عنوان تنها نماینده استان برای شرکت در لیگ یک فوتسال کشور با حضور 19 بازیکن راهی استان گیلان شد.

فوتسالیست های نوجوان یزدی در راه رقابت های لیگ یک کشور

مسعود شبانی سرمربی تیم فوتسال نوجوانان باشگاه فرهنگی ورزشی اسپاد یزد در گفت وگو با وبلاگ ملیسا، اظهار کرد: مسابقات لیگ یک فوتسال کشور در دو گروه شش تیمی در شهرستان صومعه سرای استان گیلان برگزار خواهد شد که تیم نوجوانان یزد در گروه اول با تیم های گیلان، البرز، مشهد و دو تیم از استان اصفهان هم گروه است.

وی با بیان این که مسابقات به صورت رفت و برگشتی برگزار و در خاتمه دو تیم به مرحله بعد صعود می نمایند، در خصوص شرایط تیم یزد اعلام کرد: خوشبختانه تیم نوجوانان با انگیزه و آمادگی کامل و با حضور 19 فوتبالیست و کادر فنی به عنوان تنها نماینده استان یزد در این دوره از این مسابقات حضور خواهد داشت و خود را یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ می داند.

سرمربی این تیم در خصوص باشگاه فرهنگی ورزشی اسپاد نیز اضافه کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی اسپاد یزد به معنی ارتش نیرومند در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در سطح استان فعالیت دارد که در رده نوجوانان در لیگ دسته یک کشور حاضر و در رده سنی نونهالان هم در تلاشیم سال جاری در لیگ های کشوری فوتسال تیم داری کنیم.

شبانی در خاتمه اظهار داشت: از مسئولان اداره ورزش و جوانان استان و سایر دستگاه ها انتظار می رود تا نگاه ویژه ای به این تیم و آینده داران فوتسال استان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فوتسالیست های نوجوان یزدی در راه رقابت های لیگ یک کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسالیست های نوجوان یزدی در راه رقابت های لیگ یک کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید