ماجرای عکس ماندگار دیدار رهبران دو کره در پرس تی وی

به گزارش وبلاگ ملیسا، عکس دیدار رهبران کره شمالی و کره جنوبی که پس از 65 سال رخ داد، در برنامه این هفته عکس های تکان دهنده در شبکه پرس تی وی مورد بررسی قرار می گیرد.

ماجرای عکس ماندگار دیدار رهبران دو کره در پرس تی وی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ ملیسا، عکس های تکان دهنده در برنامه این هفته خود سراغ عکس مربوط به دیدار کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با مون جه این رئیس جمهوری کره جنوبی می رود که در مرز دو کره در پان مونجوم رخ داد.

این رویداد تاریخی به صورت مستقیم از کانال های تلویزیونی پخش شد و تصاویر آن بلافاصله در دورترین نقاط جهان انتشار یافت و این عکس یکی از برجسته ترین عکس های منتشر شده دربارۀ این دیدار به شمار می رود.

در این برنامه ضمن مروری بر تاریخچه اختلاف بین دو کره، فعالیت های اتمی کره شمالی، تاثیر جهانی این دیدار در رسانه ها و پیامدهای دیدار رهبران دو کره و تاثیر آن بر سیاست جهان مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

عکس های تکان دهنده به تهیه کنندگی کیانوش الطافی دوشنبه 18 فروردین ساعت 18:20 از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن سه شنبه ساعت 11:20، چهارشنبه ساعت 20:20، پنجشنبه ساعت 12:20 و جمعه ساعت 08:20 روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "ماجرای عکس ماندگار دیدار رهبران دو کره در پرس تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عکس ماندگار دیدار رهبران دو کره در پرس تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید