چالش ترسناک پرسپولیس پیش از بازی پیکان

به گزارش وبلاگ ملیسا، خبرنگاران ورزشی: دو بازیکن پرسپولیس مسئله ای برای همراهی این تیم مقابل پیکان ندارند.

چالش ترسناک پرسپولیس پیش از بازی پیکان

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت راهنمایی یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 9 بازی و 16 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است. پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر مقابل طرفدار به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. پرسپولیس به خاطر کیفیت بازیهایش مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است. پرسپولیس با چالش مصدومیت در روزهای اخیر روبرو شده است.

به گزارش وبلاگ ملیسا ورزشی،پرسپولیس و طرفدار در هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند کهپرسپولیسدر این بازی با نتیجه دو بر دو متوقف شد و سه امتیاز بازی را از دست داد اما به جز نتیجه مسائل دیگری هم برای پرسپولیسبه همراه داشت.

پرسپولیس در حال حاضر با چالش مصدومیت روبرو شده است. کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه که در ملاقات مقابل طرفدار دچار مصدومیت شدند حالا به نظر می رسد مسئله ای برای همراهی در بازی مقابل پیکان ندارند،.

از سوی دیگر احسان پهلوان هافبک سرخپوشان که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است در هفته جاری با به توپ می گردد. با توجه نوع مصدومیت این بازیکن به نظر می رسد برای بازی با سپاهان شرایط بازی را پیدا کند.

بعلاوه مهدی ترابی که در بین دو نیمه بازی با پرسپولیس و طرفدار دچار مصدومیت شد، مسئله ای برای همراهی با تیمش مقابل پیکان ندارند. اما برای حفظ سلامتی ترابی، کادر فنی پرسپولس قصد ندارد در این زمینه ریسک کند و با معاینات تکمیلی تکلیف این بازیکن برای با شاگردان حسینی تعیین می گردد.

منبع: رکنا

به "چالش ترسناک پرسپولیس پیش از بازی پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش ترسناک پرسپولیس پیش از بازی پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید