کاشت هزاران گل فصلی و دائمی در معابر و بزرگراه ها

به گزارش وبلاگ ملیسا، بیش از 26 هزار نشاء فصلی ودائمی در محدوده بزرگراه ها و بوستان های منطقه13 کاشته شد.

کاشت هزاران گل فصلی و دائمی در معابر و بزرگراه ها

به گزارش وبلاگ ملیسا، شهردار منطقه13درباره کاشت گل، نهال و توسعه فضای سبز در زیباسازی منظر شهری و ارتقای سلامت روحی شهروندان تأثیر بسزایی دارد، گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری و با توجه به تغییر فصل، اداره فضای سبز منطقه 13 نسبت به کاشت گل های فصلی متناسب با فصل زمستان در بلوارها، میادین و پارک های منطقه اقدام نموده است.

محمدهادی علی احمدی اضافه کرد: عملیات کاشت نشاء گل های فصلی پاییز به ترتیب به تعداد 4800 در ناحیه یک ، 5940 در ناحیه دو، 3250 در ناحیه سه و 1400 عدد در ناحیه 4 از انواع گونه های فصلی گل های کلم، داوودی و بنفشه که از گونه های مقاوم به سرما و شرایط آب و هوایی شهر تهران هستند اجرایی شده است.

او درباره اجرای 8950 بذر گل در حاشیه بزرگراه ها و اتوبان های منطقه 13 اضافه کرد : ما تمام کوشش و توان خود را در راستای زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری انجام می دهیم و امیدواریم شهروندان نیز با تعامل و همکاری خود در ایجاد محیطی سبز و زیبا شهرداری را کمک نمایند.

احسان خیراتیان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه نیز در ادامه از اجرای عملیات به زراعی در منطقه 13 اطلاع داد و هدف از این اقدام را مبارزه با آفات و بیماری ها، شاداب سازی و تقویت رشد گیاهان مطرح نمود.

او اضافه کرد: در این فعالیت ضمن آبکمک، آبشویی، هوادهی، محلول پاشی، تغذیه درختان و مالچ پاشی، علف های هرز و شاخه های خشک درختان حذف و فرم دهی درختان و درختچه ها نیز انجام می گردد و تا سرانجام اسفند ماه نیز ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاشت هزاران گل فصلی و دائمی در معابر و بزرگراه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت هزاران گل فصلی و دائمی در معابر و بزرگراه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید