گلایه رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از مبلغ عیدی دولت

به گزارش وبلاگ ملیسا، علی دهقان نیا گفت: انتظار ما از دولت این است که به نسبت تورم موجود، مقدار عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی افزایش یابد.

گلایه رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از مبلغ عیدی دولت

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ملیسا به نقل از روابط عمومی؛ علی دهقان نیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با حضور در برنامه فرامتن شبکه افق گفت: از سال گذشته در پی همسان سازی عیدی بازنشستگان و کارگران بودیم که متأسفانه با مخالفت های مسئولان روبرو شدیم و این مهم تا به امروز محقق نشد.

وی ضمن گلایه از مبلغ عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی اضافه نمود: مدیران معتقدند که هر آنچه در زمان اشتغال کارگران مشمول بیمه بوده، پرداخت می گردد که در این میان عیدی و پاداش، مشمول بیمه نمی شوند و منابع مالی لازم نیز برای تأمین آن وجود ندارد.

دهقان نیا افزود: در طول سالیان گذشته عیدی بازنشستگان در بهمن ماه پرداخت می شد، اما سال جاری متأسفانه خبری از عیدی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیست که با توجه به شرایط مالی و تورم کشور نیازمند اهتمام بیشتر مسئولین در این زمینه هستیم.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران ضمن ابراز ناراحتی از عدم قانون معین در پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی، یادآور شد: تا به امروز قانونی جهت پرداخت پاداش برای بازنشستگان در نظر گرفته نشده و عیدی بازنشستگان را به عیدی کارمندان دولت مرتبط و پرداخت کردند.

وی توضیح داد: حقوق، مطالبات، عیدی، پاداش و بسیاری دیگر از مزایای بازنشستگان در دولت های گذشته ضایع شد که انتظار ما از دولت سیزدهم این است که براساس تورم 42 درصد جامعه مبلغ عیدی را در نظر گرفته و افزایش یابد تا این اعتماد از دست رفته به جامعه بازنشستگان بازگردد.

دهقان نیا با بیان اینکه امروزه بازنشستگان برای زنده ماندن خودشان با مسائل مالی دست و پنجه نرم می نمایند، خاطر نشان کرد: بدهی جاری دولت به تأمین اجتماعی ماهیانه 4 هزار و 500 میلیارد تومان است که اگر این بدهی جبران گردد، هرگز دست ما به سوی دولت دراز نمی گردد که پول و عیدی بازنشستگان پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گلایه رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از مبلغ عیدی دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از مبلغ عیدی دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید