آزمون عملی رشته های کنکور هنر کجا و کی برگزار می گردد؟

به گزارش وبلاگ ملیسا، سازمان سنجش برای داوطلبان رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر اطلاعیه ای صادر کرد.

آزمون عملی رشته های کنکور هنر کجا و کی برگزار می گردد؟

به گزارش وبلاگ ملیسا، سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان رشته های نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری 1401 که دارای آزمون عملی هستند، اطلاعیه ای صادر کرد. آزمون عملی رشته های نقاشی، ارتباط تصویری و آموزش هنر، طراحی پارچه و دوخت لباس صبح روز آدینه 28 مرداد و آزمون رشته های طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری عصر روز آدینه برگزار می گردد.

توزیع کارت جلسه از 26 مرداد

براساس این اطلاعیه، متقاضیان ورود به این رشته ها باید در زمان مقرر برای پرداخت شهریه اقدام نمایند. اگر داوطلبان بنا به هر دلیلی پیروز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی یا طراحی نشوند، می بایست با همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روزهای برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه برطرف نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون مراجعه نمایند.

کارت شرکت در آزمون این رشته ها از روز چهارشنبه، 26 مرداد تا پنج شنبه 27 مرداد به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل پرینت است. بعلاوه متقاضیان شرکت در آزمون در صورت هرگونه مغایرت یا اشکال در کارت ورود به جلسه می توانند روز پنج شنبه، 27 مرداد از ساعت 8 تا 12 و عصر همان روز از ساعت 14 تا 18 به نماینده برطرف نقص این سازمان مستقر در باجه برطرف نقص کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان می توانند برای پاسخ به پرسش های خود تا روز پنج شنبه 27 مرداد از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 14 تا 16 تماس بگیرند. بعلاوه بخش جوابگویی اینترنتی این سازمان یا شماره تلفن 42163 جوابگوی متقاضیان است.

منبع: همشهری آنلاین

به "آزمون عملی رشته های کنکور هنر کجا و کی برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون عملی رشته های کنکور هنر کجا و کی برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید