شناسایی یک گوشی مرموز ریلمی!

به گزارش وبلاگ ملیسا، اخیراً اطلاعاتی از یک گوشی نو و احتمالاً رده میانه، به وسیله افشاگران دنیای فناوری به بیرون درز نموده که نشان می دهد این دستگاه متعلق به برند ریلمی با شماره سریال RMX3475 در سایت دولتی گواهینامه TENAA چین لیست شده است. این اطلاعات شامل مشخصات اصلی این گوشی به همراه تصویر رسمی آن در این پایگاه داده چینی است.

شناسایی یک گوشی مرموز ریلمی!

به گزارش وبلاگ ملیسا، گوشی هوشمند آینده ریلمی با RMX3475 تاییدیه ای از سازمان صدور گواهی TENAA چین دریافت نموده است که تمام معینات و تصاویر دستگاه را فاش می نماید. این معینات به وسیله یک افشاکننده سرشناس چینی با نام کاربری WHY LAB در فضای اینترنت قرار گرفته و ادعا می نماید که این دستگاه ممکن است در بازار چین با نام Realme V25 پوشش خود را بردارد. در اینجا قصد داریم تا شما را با معینات اصلی این گوشی مرموز آشنا سازیم که احتمالاً در رده گوشی های مالی و میان رده به بازار راه یابد.

معینات گوشی مرموز ریلمی RMX3475

گوشی هوشمند ریلمی با شماره مدل RMX3475 دارای یک پنل 6.58 اینچی LCD با طراحی سوراخ دار برای دوربین سلفی است. این صفحه نمایش رزولوشن 1080 در 2412 پیکسل را به صورت فول اچ دی پلاس عرضه می نماید. با این همه هنوز معین نیست که این دستگاه آیا از نرخ تازه سازی بالا پشتیبانی می نماید یا خیر. فاش کننده ادعا می نماید که این گوشی از همان صفحه نمایشی بهره می برد که در تلفن های انحصاری چین مانند Realme Q3s و OPPO K9s در دسترس قرار گرفته است. اگر این ادعا درست باشد، این گوشی باید از نرخ رفرش قابل توجه 144 هرتز پشتیبانی کند که برای یک گوشی میان رده بسیار قابل توجه خواهد بود.

دستگاه RMX3475 از یک پردازنده 8 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی بهره می برد که احتمالاً چیپست سری 6 اسنپدراگون است. این گوشی احتمالاً با 6، 8 و 12 گیگابایت رم عرضه می گردد و گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی را ارائه می دهد. مدل RMX3475 احتمالاً با سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر Realme UI 3.0 عرضه می گردد. در بخش عکاسی، Realme RMX3475 دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و یک واحد دوربین سه گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت است. دو دوربین دیگر پشتی نیز شامل یک لنز 2 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز 2 مگاپیکسلی عمق خواهند بود. این گوشی هوشمند دارای باتری با ظرفیت 4880 میلی آمپر ساعت با اندازه معمولی 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. این دستگاه احتمالاً از شارژ سریع پشتیبانی می نماید، اما سرعت دقیق شارژ آن هنوز معین نیست.

گوشی مرموز Realme RMX3475 دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناره است. ابعاد آن 164.3 در 75.6 در 8.5 میلی متر و وزن آن 195 گرم است. طراحی کلی این گوشی شبیه Realme GT Neo2 است و احتمالا در رنگ هایی مانند Dark Day، Peak Blue و Aurora وارد بازار می گردد. قیمت و تاریخ عرضه این گوشی هنوز در دسترس نیست و ما نمی دانیم که این گوشی نیز فقط به بازار های چین اختصاص خواهد داشت یا به بازار های بین المللی نیز راه خواهد یافت، با این حال معین است که ریلمی یک گوشی میان رده مالی با معینات خوب را روانه بازار خواهد نمود. بی شک در ماه های آینده معینات بیشتری از این دستگاه به بیرون درز خواهد نمود، زیرا ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند تا اواسط سال 2022 عرضه گردد. گوشی Realme Q3s که تقریباً معینات مشابهی با این دستگاه دارد، با قیمتی در حدود 200 یورو به بازار ها راه یافته بنابراین می توان انتظار داشت که محدوده قیمتی این دستگاه نیز در هیمن رنج باشد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ ملیسا

منبع: فرارو

به "شناسایی یک گوشی مرموز ریلمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی یک گوشی مرموز ریلمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید