موفقیت شرکتی دانش بنیان در فراوری ربات های صنعتی

به گزارش وبلاگ ملیسا، یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی پیروز به ساخت ربات صنعتی در کشور شد.

موفقیت شرکتی دانش بنیان در فراوری ربات های صنعتی

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ ملیسا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، سهیل آهنگریان، رئیس هیات مدیره شرکت ربات پارس در خصوص فعالیت این شرکت گفت: فعالیت شرکت ما در زمینه فراوری ربات های صنعتی و خطوط فراوری رباتیک از سال 90 ثبت و در سال 93 با ساخت ربات صنعتی، دانش بنیان شدیم و تا به امروز نیز پروانه فعالیت مان طی سه مرحله در سطح فناوری تمدید شده است.

وی اضافه نمود: با دریافت زمین از شهرک صنعتی استان تهران، جذب سرمایه و نیز اضافه کردن یک شریک تجاری در حوزه سهامداران، در حال توسعه فعالیت های خود هستیم و در سال گذشته نیز جواز تاسیس، دریافت و اقدام به توسعه کار خود در شهرک صنعتی شهریار کردیم.

رئیس هیات مدیره شرکت ربات پارس در خصوص ویژگی های ربات صنعتی، ساخت این شرکت گفت: این محصول از 6 درجه آزادی به طول دو متر و90 سانتیمتر، دقت 5 صدم میلیمتر در موقعیت یابی و انجام حرکات و ماکسیمم سرعت آن یک متر بر ثانیه برخوردار است و برای ساخت آن از قطعات معتبر استفاده نموده ایم.

آهنگریان، طراحی، ساخت و سیستم کنترل ربات صنعتی را متعلق به این شرکت دانست.

وی به بازار هدف این محصول نیز اشاره نمود و گفت: ربات صنعتی در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، فراوری مصالح ساختمانی، پتروشیمی ها و هر صنعتی که از کارخانه ای برخوردار است، قابل استفاده است و جوشکاری، برشکاری، جابجایی قطعات و... از انواع کاربردهای آن به شمار می آید.

رئیس هیات مدیره شرکت ربات پارس در خصوص صادرات ربات صنعتی نیز اظهار کرد: قصد صادرات این محصول دانش بنیان را داریم اما در حال حاضر احتیاج به ساخت چندین دستگاه در صنایع داخلی است تا کیفیت محصول به حد رقابتی برای بازار خارج برسد.

آهنگریان، برترین راه فعالیت مالی در حوزه فراوری ربات صنعتی را علاوه بر برطرف احتیاج داخل، صادرات اظهار داشت.

وی درباره دریافت تسهیلات و خدمات این شرکت از صندوق نوآوری و شکوفایی نیز گفت: ما با استفاده از تسهیلات لیزینگ صندوق نوآوری توانستیم ربات صنعتی خود را به تعدادی شرکت فراوریی به فروش برسانیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "موفقیت شرکتی دانش بنیان در فراوری ربات های صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت شرکتی دانش بنیان در فراوری ربات های صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید