5 میلیون بازدید خانه به خانه در فعالیت آزمایشی مراکز مثبت زندگی

به گزارش وبلاگ ملیسا، تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح همزمان 2400 مرکز خدمات مثبت زندگی به دستور ریاست جمهوری در سراسر کشور با بیان اینکه این مراکز بازوان تخصصی واکنش سریع بهزیستی برای ارائه خدمات تخصصی است، گفت در فعالیت آزمایشی مراکز مثبت زندگی، 2.5 میلیون بازدید خانگی صورت پذیرفت که تا دو ماه آینده به 5 میلیون بازدید خانه به خانه خواهد رسید.

5 میلیون بازدید خانه به خانه در فعالیت آزمایشی مراکز مثبت زندگی

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح همزمان 2400 مرکز خدمات مثبت زندگی به دستور ریاست جمهوری در سراسر کشور با بیان اینکه امروز تحول بزرگی در عرصه فعالیت های اجتماعی کشور اتفاق افتاده است، گفت: امروز در حوزه رفاه اجتماعی و محضر دولت تدبیر و امید یکی از بهترین روزهای کاری خود می دانم چون کوشش همکارانم سبب شد مراکز مثبت زندگی برای یاری به همنوعان در سراسر ایران در راستای ارتقاء سطح رفاه در جامعه به کار گرفته شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مراکز مثبت زندگی به عنوان بازوان تخصصی واکنش سریع بهزیستی برای ارائه خدمات تخصصی است، توضیح داد: امروز 2400 مرکز از طریق 11 هزار مددکار، روانشناس و متخصصان آموزش دیده با زبان و فرهنگ بومی خدمات ارائه می نمایند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری 6 هزار میلیارد تومانی مردم در این بخش، بیان کرد: براساس برگزاری آزمون تخصصی 11 هزار جوان همراه با 2 هزار موسس در مجموعه مراکز مثبت زندگی به کار گرفته شدند و تنها در فعالیت آزمایشی مراکز مثبت زندگی، 2.5 میلیون بازدید خانگی صورت پذیرفت که تا دو ماه آینده به 5 میلیون بازدید خانه به خانه خواهیم رسید به عبارتی بهزیستی در خانه ها.

شریعتمداری با بیان اینکه با غربالگری ها، آموزش ها و ... ماشین فراوری فقر، محرومیت و معلولیت را در جامعه دنبال می کنیم و پیشگیری بهتر از درمان را در بهزیستی ملکه ذهنمان نموده ایم، در انتها یادآور شد: فعالیت مراکز خدمات مثبت زندگی در مجموع، 21 میلیون سفر را کم نموده است و می توانند فعالیت پرافتخار اجتماعی را سامان دهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "5 میلیون بازدید خانه به خانه در فعالیت آزمایشی مراکز مثبت زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 میلیون بازدید خانه به خانه در فعالیت آزمایشی مراکز مثبت زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید