تحرکات بازار بورس هفته آینده نوسانی یا خنثی است

به گزارش وبلاگ ملیسا، تهران (پانا) - شاخص کل بورس در روزهای هفته گذشته با افت رو به رو شد و در آخرین روز معاملاتی در محدوده یک میلیون و 397 هزار واحد نهاده شد. این سوال مطرح است که هفته آینده شاخص کل بورس می تواند به 1.3 میلیون واحد برسد؟

تحرکات بازار بورس هفته آینده نوسانی یا خنثی است

به گزارش تجارت نیوز، هفته گذشته بازار سهام با خبر خداحافطی رئیس سازمان بورس به کار خود خاتمه داد و دقیقا دو روز بعد، رئیس تازه این سازمان معرفی گردید. مجید عشقی از این پس سکان دار سازمان بورس است.

بازار این هفته در حالی شروع به کار می نماید که هنوز سیاست های رئیس تازه سازمان بورس معین نشده است. بنابراین بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن افت قیمت دلار و فروش اوراق به وسیله دولت، این هفته باید منتظر شوک تازهی باشد.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه در صفحه اینستاگرامی خود دلایل ریزش بازار در روزهای گذشته را افت قیمت دلار، بلاتکلیفی ریاست سازمان بورس و افزایش نرخ بهره گفت. بعلاوه این کارشناس بازار درباره فرایند بازار سهام گفت: تحرکات بازار هفته آینده نوسانی یا خنثی است و گروه های پیشرو هم بانکی ها و پتروشیمی ها هستند.

بعلاوه مهدی ساسانی در اینستاگرام خود نوشت: شرایط بازار خوب نیست و اگر شاخص محدوده یک میلیون و 380 را هم از دست بدهد تا یک میلیون و 300 تا 330 هزار واحد افت خواهد داشت.

بعضی از کارشناسان بازار سرمایه در حالی فرایند بازار را برای هفته آینده مثبت ارزیابی کردند که احتمال دستکاری شاخص را دادند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تحرکات بازار بورس هفته آینده نوسانی یا خنثی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحرکات بازار بورس هفته آینده نوسانی یا خنثی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید