مد و زیبایی

استفاده از روغن نعناع برای رشد موها

سال های زیادی است که مردم از نعناع برای انواع مقاصد سلامتی استفاده می نمایند. کارشناسان معتقدند که یونانیان باستان، مصری ها و رومی ها از هزاران سال پیش از نعنا استفاده می کردند.

21 مرداد 1401

می خواهید جوان بمانید؟ صورت تان را ماساژ دهید

ماساژ بدن مثلا ماساژ پاها یا کمر آرامش بخش است، اما ماساژ صورت علاوه بر آرام کردن باعث می گردد زیباتر و جوان تر هم به نظر برسید.

19 مرداد 1401

چطور با رنگ سفید ظاهری مجذوب کننده بسازیم؟

ست کردن رنگ سفید کار مجذوب کننده و هیجان انگیزی است. این رنگ با بقیه رنگ ها میانه خوبی دارد بنابراین به راحتی می توانید با این رنگ ظاهری مجذوب کننده داشته باشید.

3 تیر 1401

تقویت مژه با چند روش طبیعی

مژه ها از چشم ها در برابر گرد و غبار و شن و ماسه محافظت می کنند. جدا از اینکه مژه به عنوان یک مانع محافظ در برابر چشم شما عمل می کنند، در دوچندان کردن زیبایی چشم های شما نیز موثرند. گاهی اوقات، عوامل مختلفی اعم از بالا رفتن سن یا یک بیماری زمینه ای می توانند...

22 خرداد 1401

برترین رنگ های سایه برای چشم آبی

زندگی امروز / شکی نیست که چشم های آبی گیرایی و جذابیت خاصی دارند، به خصوص اگر با آرایشی مناسب تکمیل شوند. اما آیا می دانید که چه رنگ سایه هایی برای چشم های آبی مناسب اند؟

14 اردیبهشت 1401

اجرای فاز دوم طرح شفاف سازی قیمت ها

تهران (پانا) - اجرای فاز دوم طرح شفاف سازی قیمت ها با اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از 19 دی ماه شروع شد و براساس ابلاغیه این سازمان گروه جدیدی از تولیدکنندگان از این تاریخ ملزم به درج قیمت کالا روی محصولات خود شده اند.

3 اردیبهشت 1401

قرارداد برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل انعقاد شد

خبرنگاران/اردبیل با هدف برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل، قرارداد سه جانبه ای بین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی اردبیل، پارک علم و فناوری استان و شرکت مهندسی جاوید نرم افزار(شتابدهنده جاویدان) منعقد شد.

19 آبان 1400

نقش بعضی مواد شیمیایی در مرگ زودرس

خبرگزاری خبرنگاران- نتایج مطالعه اخیر محققان موسسه سلامت لانگون نیویورک نشان می دهد مواد شیمیایی مضر موجود در ظروف غذای پلاستیکی، لوازم آرایشی بهداشتی و اسباب بازی های بچه ها سالانه به مرگ زودرس بیش از 100 هزار نفر منجر می گردد.

7 آبان 1400

خواص باور نکردنی ترنج

میوه ترنج که به نام برگاموت هم شناخته می شود، میوه ای گرمسیری از خانواده مرکبات بوده که مثل پرتقال به نظر می رسد با این تفاوت که پوست آن مانند لیمو ترش زرد است و امروزه در ایتالیا و فرانسه به صورت تجاری کشت می شود.

18 دی 1399

آیا خبرنگاران جنس تقلبی می فروشد؟!

به نقل از آی تی رسان: اصالت کالا، اطمینان از فروش اجناس اصل و با گارانتی و جلوگیری از فروش کالاهای تقلبی و قاچاق یکی از موضوع های داغ و همیشه مطرح از سوی کاربران درباره خبرنگاران است. شاید به جرأت بتوان گفت این خرده فروشی آنلاین از اولین روزهای راه اندازی...

13 آذر 1399

تکنیک برطرف زردی وسایل برقی سفید

معمولا وسایل برقی بعد از مدتی استفاده کثیف می شوند و وسایل برقی سفید، زرد می شوند اما روش هایی وجود دارد که می توانید زردی آن ها را به راحتی از بین ببرید.

12 آبان 1399

40 مدل لباس مجلسی دخترانه

خرید لباس مجلسی دخترانه در کلام ساده و لذت بخش است. قدم زدن در فروشگاه ها، انتخاب لباسی با رنگ و طرح دلخواه متناسب با سایز و بیرون زدن از فروشگاه! کاش همه چیز به همین سادگی بود! در ادامه 7 نکته کلیدی برای خرید لباس مجلسی دخترانه را با شما به اشتراک خواهیم...

4 آبان 1399

فکری: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می کنند، ذوب آهن به دنبال یک امتیاز بود تا جایگاهش را بهتر کند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می کنند و نتایجی که کسب می کنند جای تشکر و قدردانی دارد.

12 مهر 1399

مربی استقلال: بدشانس بودیم، حق مان مقابل شهر خودرو پیروزی بود، ما یکی از همدل ترین تیم ها هستیم

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی است این تیم موقعیت های زیادی روی دروازه شهر خودرو خلق کرده و حقش کسب سه امتیاز بازی بوده است.

10 مهر 1399

طراحی سازه استخر را چگونه و با چه اصولی انجام دهیم؟

ساخت استخر به همان اندازه که می تواند جذاب باشد، می تواند به بلای جان و جیب شما هم بدل گردد. طراحی و ساخت استخر در هر فضا و اندازه ای که باشد، باید یک سری اصول و استاندارد را در طراحی سازه استخر مد نظر قرار داد. رعایت این اصول به شما یاری خواهد نمود که سالیان...

1 مرداد 1399

معرفی بهترین رستوران های لیسبون؛ پرتغال

رستوران های لیسبونشهر لیسبون، پایتخت پرتغال آشپزی بسیار غنی و متنوعی دارد. این شهر در حاشیه اقیانوس اطلس قرار گرفته و به همین دلیل، غذاهای دریایی بخش عمده و مهمی از این غذاها را تشکیل می دهند. در سرتاسر لیسبون رستوران های فراوانی وجود دارند که خوشمزه...

24 خرداد 1399

جدیدترین ایده های طراحی باغ و حیاط خلوت

حیاط خلوت مکان زیبا و جذابی در جهت انجام فعالیت های گوناگون می باشد. برای مثال از حیاط خلوت می توان به عنوان فضایی برای ریلکس کردن، برگرازی مهمانی و دور همی های محبت آمیز، بازی بچه ها و غیره استفاده کرد. با توجه به قابلیت های این مکان بهتر است زمان بیش...

5 بهمن 1398

راز پربیننده بودن به رنگ خاک چیست؟، لفافیان:می خواهم بگویم سرزمینم زیباترین است

حسن لفافیان از چگونگی تولید سریال به رنگ خاک و کار در مناطق جنوب کشور سخن گفت.

16 دی 1398