اخبار مجلس

اصلاح قانون وظیفه عمومی در دستور کار دولت نهاده شد

سخنگوی دولت با اشاره به اصلاح قانون وظیفه عمومی، گفت: توسعه مفهوم وظیفه عمومی به امور فرهنگی، فناوری و مالی، تغییر در معافیتها و معاف شدن مشمولان مازاد به تشخیص ستاد کل، از مواردی است که در لایحه درنظر گرفته شده است.

17 اردیبهشت 1402

برنامه های کشاورزی حفاظتی، کم خاک ورزی و بی خاک ورزی در اراضی دیم در اولویت قرار می گیرد

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی عنوان نمود، برنامه های کشاورزی حفاظتی، کم خاک ورزی و بی خاک ورزی با توجه به فرسایش زیاد در اراضی دیم کشور باید در اولویت قرار گیرد.

28 مرداد 1401

فارس من، چرا با وجود حمایت ها پیغام رسان های داخلی توسعه پیدا نکردند؟

در شرایطی که بی شمار پیغام رسان و شبکه اجتماعی در جهان فعال می گردد، داشتن یک پیغام رسان ایرانی پیروز مطالبه بسیاری از کاربران است. مردم نبود پیغام رسان پیروز را ناشی از حمایت ناکافی حاکمیت از جمله تخصیص نیافتن امکانات لازم به این...

10 خرداد 1401

قادری: چاره ای جز حذف ارز ترجیحی نداریم

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 با بیان اینکه ناچار به حذف ارز ترجیحی هستیم، گفت: تبعات منفی استمرار پرداخت ارز ترجیحی بیشتر از حذف آن است، چون دولت برای تأمین آن ارز از بازار آزاد گرفته که نتیجه آن افزایش حجم نقدینگی و پیامدهای تورمی است.

5 خرداد 1401

آیا تست کرونا برای سفرهای داخلی الزامی است؟

طبق اعلام معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نیازی به تست PCR پیش از سفرهای داخلی وجود ندارد.

1 خرداد 1401

ایران خودرو و سایپا به فراوری مالی مشترک می رسند؟

همکاری مشترک خودروسازان بزرگ کشور، ایران خودرو و سایپا به تازگی مطرح شده، اما آیا امکان پذیر است؟ چه محدودیت ها و الزاماتی دارد؟ ایران خودرو و سایپا به فراوری مالی مشترک می رسند؟

18 اردیبهشت 1401

هشتم ربیع الاول، آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، تعطیل رسمی اعلام شد

هشتم ربیع الاول، آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر (عج) از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی مصوبه ای تعطیل رسمی اعلام شد.

30 دی 1400

لایحه تعارض منافع نیازمند بازنگری و اصلاح است

عضو مجمع نیروهای خط امام درباره تصویب کلیات لایحه تعارض منافع در مجلس گفت:اگر لایحه تعارض منافع بدون تغییر و به شکل فعلی اجرا گردد که برای هر موردی، استثنایی قائل شوند آن وقت باید گفت متاسفانه اجرای چنین لایحه ای بیشتر به شوخی شباهت خواهد داشت تا اقدامی...

13 دی 1400

آمارهای رسمی با شناساندن بی عدالتی ها به دولت، به توسعه متوازن کمک می کند

تهران (پانا) - رئیس جمهور در پیام گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی شرح داد آمارهای رسمی در نظام تصمیم گیری و برنامه ریزی کشور قادر است با شناساندن مقدار فقر و محرومیت ها، نابرابری ها و بی عدالتی ها در کشور به دولت، در آگاهی از وضع موجود، بررسی فرایند تغییرات...

23 آبان 1400

لایحه رتبه بندی معلمان با اکثریت رای در مجلس تصویب شد

خبرنگاران- نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز، ماده 2 لایحه رتبه بندی معلمان و تبصره آن را با 188 رای موافق تصویب کردند.

21 آبان 1400

اجرای رتبه بندی معلمان لازم است، پیگیری لایحه رتبه بندی به وسیله نمایندگان

خبرنگاران/خراسان شمالی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، اجرای قانون رتبه بندی معلمان را ضروری دانست.

18 مهر 1400

افتتاح سامانه رصد آسیب های اجتماعی؛ به زودی

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، مهمترین فعالیت های سازمان بهزیستی در رصد آسیب های اجتماعی را تشریح کرد.

26 تیر 1400

شهرستان نیشابور در شرایط نارنجی نهاده شد

خبرگزاری خبرنگاران- براساس دستورالعمل اداره صمت شهرستان نیشابور با عنایت به تغییر شرایط شهرستان به نارنجی فعالیت گروههای 3 و 4 از تاریخ 1400/01/12 تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد .

30 فروردین 1400

حل مسائل بین المللی بانکی و ثبات اقتصادی به رشد صادرات کمک می کند

رئیس اتاق بوشهر با توجه به تمرکز جدی ارکان دولت و نظام بر رشد و توسعه صادرات غیرنفتی با توجه به تحریم ها و کاهش شدید درآمدهای نفتی، خواستار تداوم این رویکرد حتی بعد از کاهش فشارهای تحریمی شد.

18 فروردین 1400

ممنوعیت استفاده از روبنده در سوئیس به رای گذاشته شد

بر اساس اولین نتایج همه پرسی اجرا شده در سوئیس بیشتر شهروندان این کشور به طرح ممنوعیت روبنده که مبتکر برگزاری آن حزب خلق سوئیس است که موضع انتقادی تندی نسبت به اسلام دارد رای مثبت دادند.

16 فروردین 1400

گلایه کارگران به قالیباف نسبت به حقوق عقب مانده 8 ماهه خود

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان دومین روز نظارت میدانی خود از پروژه کریدور شمال غرب به جنوب غرب بازدید به عمل آورد و با پیمانکار و کارگران این پروژه از نزدیک به گفت وگو پرداخت.

8 فروردین 1400

قطع ارتباط مدیریت شهری تهران با مجلس

خبرنگاران : رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر هیچ ارتباطی میان مدیریت شهری تهران و مجلس وجود ندارد.

16 دی 1399

اتصال 40 سرویس برای ارائه خدمات شهری

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با اشاره به حوزه تبادل داده در بخش های دولتی می گوید سرویس های زیادی خدمات خود را از بخش های دولتی دریافت می نمایند، اما با این وجود هنوز در حوزه تبادل داده ها کارهای زیادی باید انجام گردد.

5 آذر 1399

لایحه موافقتنامه بین دولت های ساحلی دریای خزر تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه موافقتنامه بین دولت های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل را تصویب کردند.

4 آذر 1399

باشگاه پرسپولیس: لایحه و مستندات را به AFC ارسال می کنیم

سایت پرسپولیس نوشت: باشگاه پرسپولیس گفت به زودی لایحه دفاعی و مستندات خود درباره پرونده شکایت باشگاه النصر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد.

18 آبان 1399
تعداد: (35)