ادبیات

انگار بمبی روی زندگی ام افتاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، ارنو در جشنواره چارلستون گفت: از زمانی که برنده نوبل ادبیات شدم، نمی توانم بنویسم و عمل نوشتن همواره آینده من بوده است.

12 خرداد 1402

متن بلندبالای ریکاردو سا پینتو قبل از بازی با پرسپولیس

ریکاردو ساپینتو پس از صعود تیم پرسپولیس و قطعی شدن دربی در فینال جام حذفی متنی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و به نوعی به استقبال این دیدار حساس رفت.

6 خرداد 1402

خشم و هیاهو اکبر عبدی بر سر ادعاهای فیلم فسیل

اکبر عبدی، بازیگر مشهور کمدی سینما و تلویزیون به حرف های کارگردان و گوینده تیزر تبلیغاتی فیلم فسیل واکنش نشان داد که در شبکه های اجتماعی مورد توجه نهاده شد.

6 اردیبهشت 1402

آواز شهرام ناظری برای باستانی پاریزی

به گزارش خبرنگاران ، همزمان با نهمین سالروز درگذشت محمد ابراهیم باستانی پاریزی، نویسنده، پژوهشگر، تاریخ دان و ادیب ایرانی، نماهنگ بی انتهاتر از عشق با صدای شهرام ناظری به وسیله دبیرخانه جایزه آینه دار دوران منتشر شد.

6 فروردین 1402

پیغام کی روش به طرفداران تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از پرواز به قطر و حضور در جام جهانی پیامی را منتشر کرد.

23 آبان 1401

عصرانه با کتاب در کتابخانه طوبی کرمانی

همزمان با روز شعر و ادب فارسی، دورهمی با عنوان عصرانه با کتاب در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی برگزار می گردد.

29 شهریور 1401

بازاریابی چیست؟

بازاریابی به تمام فعالیت هایی اطلاق می گردد که یک شرکت برای تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به مصرف کنندگان انجام می دهد. بازاریابی از آمیخته بازاریابی استفاده می نماید که به چهار P (محصول، قیمت، مکان و تبلیغ) نیز معروف است. بازاریابی در هسته خود در پی دریافت...

5 مرداد 1401

داستان کوتاه زندگی انسان ها را در آدم ها بخوانید

انتشارات ایهام کتاب آدم ها اثر محمد طالبی را منتشر نموده است.

11 تیر 1401

رونمایی از مجموعه داستان گل های آفتاب گردان

به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، کانون هنر و داستان هوما فرهنگسرای رسانه نشست رونمایی از کتاب مجموعه داستان گل های آفتاب گردان به نویسندگی شهلا رضا سلطانی را برگزار می نماید.

15 اردیبهشت 1401

دیدنی ترین پارک های ملی اروپا

گنجینه هایی که در اروپا میدرخشندکوه های گرانیتی، جنگل های راش، چشمه های زیرزمینی و مه. در این مقاله کوشش نموده ایم، به معرفی محبوب ترین پارک های ملی اروپا بپردازیم.

10 اسفند 1400

بقعه پیر احمد زهرنوش دیدنی ترین جاذبه ابهر است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، بقعه پیر احمد زهرنوش دیدنی ترین جاذبه ابهر است.

12 بهمن 1400

به کدام ضایعه پوستی توجه بیشتری کنیم؟

همه روزه در تمام جهان از جمله کشور خودمان افراد زیادی به متخصصان پوست مراجعه می نمایند و آمار این مراجعه ها هم رو به افزایش است زیرا توجه بیشتر افراد به پوست و زیبایی و ضایعه های پوستی، از گذشته بیشتر شده است ولی

26 مهر 1400

اظهارات مضحک فریبا نادری در خودشیفتگی شدید !

خبرنگاران: ادعای عجیب فریبا نادری بازیگر زن مشهور تلویزیون و البته جنجالی این روزها درباره اینکه بعضی از بازیگران مشهور خارجی عمل می نمایند که قیافه شان شبیه او گردد نشان از خودشیفتگی توهمی او دارد!

19 شهریور 1400

25 ویژگی شخصیتی خوب که برای شادی و خوشبختی ضروری اند

در این مقاله از خبرنگاران مگ به آنالیز 25 ویژگی شخصیتی مثبت می پردازیم که پرورش آن ها در خود باعث دستیابی به نتایج مثبت پرشماری در زندگی می گردد و تسلط و کنترل شما را بر تصمیمات و ابعاد مختلف رفتارتان را بیشتر و بیشتر می نماید. برای آشنایی با این ویژگی های...

30 مرداد 1400

کتاب دنیای سوفی؛ تاریخ فلسفه به زبان ساده

کتاب جهانی سوفی اثر یوستین گردر، کتابی با تلفیق تخیل و فلسفه است که کنجکاوی طبیعی در دوران نوجوانی را آنالیز می نماید و آن را با آثار بعضی از عظیم ترین فیلسوفان جهان ترکیب می نماید. پیچ وتاب های عجیب و غریبی در رمان وجود دارد که داستان را خواندنی و مجذوب...

15 مرداد 1400

کارشناسان درباره 16 دوره طرح های فصلی چه گفتند؟

به گزارش خبرنگاران ، کتاب فروشی؛ آخرین حلقه زنجیره صنعت نشر را باید ضامن تداوم حیات دیگر حلقه ها دانست؛ بنابراین حمایت از فعالان این عرصه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. برپایه همین استدلال، موضوع حمایت از کتاب فروشی ها با برگزاری طرح کتاب فروشی به...

29 تیر 1400

زیر پوست آمریکا

آمریکا، اگر قرار باشد جغرافیایی با آن روبرو شویم کشوری است در قاره ای با همین نام که در تقسیماتی که روشن نیست چه کسی آن را وضع کرده، در قسمت غربی کره زمین جای گرفته است و در نقشه های جغرافیایی معمولا سمت چپ نقشه دیده می شود.

11 تیر 1400

از به به چاپ بیست ویکم رسید

به گزارش خبرنگاران، به اعتقاد بسیاری از منتقدان، از به یکی از متفاوت ترین رمان های دفاع مقدس است؛ هم به لحاظ فرم و هم از حیث نوع نگاه.

3 تیر 1400

حراج مجموعه ای از نامه های شخصی مارسل پروست به دوست بانکدارش

به گزارش خبرنگاران به نقل از اکتوالیته-دپارتمان کتاب های قدیمی و نسخه های خطی نادر خانه حراج آگوت در پاریس قرار است 300 آیتم شامل کتاب ها، نامه ها و نسخه های خطی قدیمی را در 3 ام ماه آینده میلادی به حراج بگذارد که بخش عمده ای از این مجموعه متعلق به کتابخانه...

30 خرداد 1400

جایزه جمال زاده تمدید شد

تهران (پانا) - مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه ملی جمال زاده تمدید شد.

27 خرداد 1400
تعداد: (31)